Na neděli už je prodáno téměř 7000 lístků
Na derby s Duklou je prodáno již téměř sedm tisíc vstupenek. „O utkání je opravdu velký zájem, který dle našich předpokladů ještě poroste. Nicméně i v den samotného zápasu ještě uvolníme do prodeje několik stovek vstupenek, aby se dostalo i na fanoušky, kteří přijdou bez vstupenky. Ale určitě doporučujeme, pořídit si vstupenku včas,“ říká Lukáš Přibyl, ředitel Bohemians 1905. Hlavní tribuna je již vyprodaná, do prodeje se ve středu dostanou ještě některé vstupenky, které si nevyzvedli sponzoři klubu, aby se hlavní tribuna zaplnila do posledního místa. „Tyto vstupenky na hlavní budou v prodeji jen ve fanshopu na stadionu Bohemky od středy od 12 hodin,“ dodává Přibyl. Jinak probíhá tradiční předprodej na <a href="http://www.ticketstream.cz/">www.ticketstream.cz</a> nebo ve všech pobočkách Ticketstreamu po celé republice. „V tomto předprodeji jsou vstupenky už jen do sektoru B. Protilehlá tribuna C je vyprodána a tribuna D jde do prodeje v den utkání,“ doplňuje ředitel klubu. Při nedělním zápase navíc na stadionu Bohemians proběhne průzkum mezi fanoušky, kteří mohou pomoci klubu zlepšit služby pro příznivce klubu.
Kapacita stadionu 7 500 fanoušků bude zřejmě naplněna do posledního místa a vstupenky bude ještě velký boj. „Dukla má k dispozici dvě stovky vstupenek, dle našich informací zřejmě tuto kvótu celou vyčerpá,“ říká Přibyl. Fanoušci už se těší na konec druholigové přestávky, která trvala více než tři měsíce. „Pro nás je vyprodaný Ďolíček velkou motivací. S tím se žádná příprava nedá srovnávat,“ burcuje do boje trenér Pavel Hoftych. Do prodeje se uvolnili i další vstupenky do sektoru B, které byly původně určeny až pro nedělní prodej a rychle ubývají. "Takový zájem byl naposledy o ligové derby se Spartou," vzpomíná Přibyl.
Na nedělní zápas přijďte s předstihem. U vchodu si zakoupíte magazín Klokan, jehož cena se nemění a zůstává 30 Kč. „Výrazně podražil papír, přistoupili jsme k mírným úpravám magazínu, které se však výrazně nedotknou jeho kvality. Magazín, který do této podoby pozvedl současný sportovní ředitel Jiří Steinbroch, je sice ekonomicky ztrátový, ale jeho cenu nechceme zvyšovat, protože by to pro fanoušky bylo neúnosné. Bereme to jako součást služeb, které fanouškům poskytujeme.“ Otevřen bude samozřejmě i fanshop s novinkami nejen na zimu a na jaro.
Jelikož se Bohemka snaží s fanoušky komunikovat nejen prostřednictvím internetu, rozhodl se klub uspořádat mezi příznivci průzkum přímo na stadionu, který poodhalí zvyklosti a názory jednotlivých diváků. „Obracíme se na fanoušky se žádostí o aktivní účast při marketingovém průzkumu Bohemians 1905. Během utkání s Duklou proběhne první kolo dotazníkového šetření na našem stadionu. Jedná se o jednoduchou anketu, která má zjistit základní informace o fanoušcích Bohemky a o Vašich postojích k některým otázkám. Žádáme Vás o vstřícný přístup a ochotu při vyplňování dotazníku,“ říká Pavel Landa, projektový manažer Bohemians. „Vyplněné dotazníky prosím vhazujte do připravených uren, které naleznete v prostoru stadionu. Chceme Vás ubezpečit, že celý výzkum je anonymní a získané údaje budou sloužit pouze pro potřeby fotbalového klubu Bohemians 1905. Údaje, které budou z průzkumu získány, jsou pro činnost našeho fotbalového klubu velmi důležité. Věnujte prosím tomuto průzkumu náležitou pozornost. Předem Vám děkujeme za Vaši ochotu,“ dodává. K dispozici je přibližně tisíc dotazníků, které budou rozdávány u vchodů. Díky výsledkům průzkumu se Bohemka bude lépe přizpůsobovat potřebám fanoušků a bude se snažit hledat i partnery, kteří mohou oslovit co nejširší skupinu příznivců.
Nedělní odpoledne ve Vršovicích prostě znovu vrátí víkendu ten pravý smysl. Potkáte se s přáteli a zažijete devadesátiminutové drama. Užijte si nedělní odpoledne a věřme, že veselý bude i nedělní večer.